[ AGEN DIPERLUKAN] – “SUFFY” : JENAMA SUSU PALING MUDAH DIJUAL SEANTERO MALAYSIA DAN BRUNEI

Tarik nafas dalam-dalam kerana apa yang akan kami kongsikan seterusnya pasti akan membuatkan anda duduk tidak diam, nafas pasti tercungap-cungap memikirkan kenapa tak tahu lebih awal wujudnya Susu Suffy ini !!!

===============================================================================

PENGALAMAN SEBENAR

[Aisyah,Ipoh,30 – Suri Rumah]
“Tak reti pun niaga susu ni, tak pandai pun, jual pun sebab nak bantu suami buat duit lebih. Berniaga pun online je. Tapi Alhamdulillah, tahun 2015,saya sendiri pun xsangka bila dikira-kira jualan setahun saya telah capai RM500k, Alhamdulillah, syukur. Dapat pula hadiah ke umrah dari Suffy, Alhamdulillah dapat hantar umi buat Umrah ”

1013339_463564423827512_5949928375585581963_n

[Pn.Rodiah,Kuala Terengganu,35 – Pegawai ]

Sy diberi ilhaam tuk kaji psl susu keluaran muslim bila anak ke-3 mula msuk umo 4 thn…yg selama ni fullbreastfeeding. Ank kami, reject semua susu FM. Dia muntah bile minum. 1st kami try Susu H, mula2 ok..pastu mula main2 je minum Kemudian kmi try Suffy Annis..aisyah suka n berat bdn dia pon naik sikit. Bila da regular minum, kami dftr jd agen..aisyah ditukar susu “mahal” sikit..hihi..suffy goat. Alhamdulillah suka lht pkmbgan aisyah..kshtn bagus, tumpuan bljr tajam, ingtn yg kuat, budak yg sgt behave. Terus daftar jd stokis bile seronok dapat bantu parent diluar sna yg mahu yg terbaik untuk ank2. Tak fikirkan sgt psl untung untuk sbb dapat penuhi keperluan parent satu keutamaan. Lagi gembira bile dpat feedback positif dr pelanggan”
terengganu
[Salmiah,Pasir Mas,33 – Kerani]
“Dulu kak pengguno jah, selamo anok minum susu suffy meme jare sakit. Anok pun x rajin keno sembelit. Lepah tu baru la bertekad nok jd agen sbb buleh beli susu nga rego lg muroh..Sambil guno sambil jual, bilo kito sendiri guno baru lah best nok cito ko ore, pahtu mudoh jual susu suffy ni sebab susu ni barey keperluan, ore akan cari sokmo. Kak kijo sbg kerani jah, ado gaji tetap doh, pahtu tiap2 buley buleh pulok tamboh gaji nga jual susu suffy ni..wat part time jah jual susu suffy ni, tp syukur sgt2 sbb kak dah buleh beli keto sebutir lg..syukur alhamdulillah..”
IMG-20170329-WA0044
Kereta Lama
IMG-20170329-WA0047
Kereta Terkini
===============================================================================

Ibu-ibu ingin jadi seperti mereka ? betul-betul pasti ? sedia berkorban masa ? hanya mereka yang betul-betul ingin berubah sahaja yang berani ambil peluang ini.

================================================================================

SIAPA YANG LAYAK MENJADI AGEN

Anda layak untuk menjadi agen jika :

1.Ingin membantu orang disekeliling

Ya, niat untuk membantu orang disekeliling kita adalah perkara utama yang perlu ada. Dengan menjual Susu Suffy, Siapa yang kita dapat bantu ?

  • Bantu Anak-anak selesaikan masalah sembelit dan alahan pada kulit
  • Bantu Ibu-ibu mengandung untuk kekal cergas
  • Bantu Ibu-Ibu menyusu untuk tingkatkan jumlah susu badan

2.Ingin keluar dari masalah kewangan

Asyik bantu orang je, diri sendiri sape nak bantu kan ? Ya, Win-win situation, anda bantu orang sampaikan khasiat Susu Suffy, kami bantu anda pula atasi masalah kewangan.

================================================================================

MENGAPA PERLU MENJUAL SUSU SUFFY ?

-> KEPERLUAN
Ya, susu sangat-sangatlah perlu untuk anak-anak. boleh tak tidur malam kalau anak tak cukup susu, lagi-lagi anak yang usianya 1 tahun. Susu je la siang malam. Jika beri makanan-makanan yg lain, susu tetap wajib anak-anak akan minta. Tidak-tidak 3 kali sehari. Seminggu habis sekotak. Lepas abis cari siapa? cari kite la agen-agen Suffy 😘😘😘

-> SENANG JUAL 👶👶👶
Ya, Susu Suffy tersangat lah mudah nak menjualnya. Ditambahkan lagi Iklan Susu Suffy di IKIM FM yang mempunyai berjuta-juta pendengar setiap hari, iklan Susu Suffy juga ada di sepanjang lebuh raya PLUS dari Utara hingga ke Selatan. Pasti kejap-kejap mesti customer call nak Susu Suffy. Untung- untung dia ambil terus 5 kotak sebab dapat harga promosi !!! Win-Win situation. Anda dapat untung LEBIH, Customer dapat JIMAT.

-> CARI KENALAN 👧 👧 👧
Ya, ramai agen-agen kami yang suri rumah tangga. Mereka tercari-cari kenalan untuk bersembang. Sambil sembang sambil berjual beli. Alhamdulillah, kenalan makin ramai, pendapatan juga makin lebat. Insyaallah.

================================================================================

BERAPA KOS UNTUK MENJADI AGEN

Terdapat 3 Kategori Agen yang anda boleh pilih iaitu :

  1. Pengedar : Minimum belian adalah 1 karton produk Suffy
  2. Sub Stokis : Minimum belian adalah 5 karton produk Suffy
  3. Stokis : Minimum belian adalah 10 karton produk Suffy

Berminat untuk menjadi Agen ?

KLIK DISINI UNTUK ISI BORANG AGEN SUFFY